Molts esborranys sense publicar

Aquest és un post de remordiment.

Vaig acumulant esborranys de coses a mig escriure però vosaltres, els que algun dia passeu per aquest blog no veieu com evoluciona. Algun dia es podria fer un estudi de tot el que es queda en el darrera d'un blog. Si ja existeixen poques possibilitats de que algú arribi fins a aquesta adreça de Blogger, imagineu les poques que hi ha de que llegiu alguna vegada tot el que es queda amagat en el seu darrera.

Ara entro i veig pendent una entrevista amb Alberto Lozano, pioner d'Internet. Li vaig fer fa molts anys però l'havia recuperat arrel de la calçotada maquera 2008 que va organitzar, un any més, amb Angie, la seva companya.

Veig també un intent de definir el que és la 'participació en els mitjans digitals' i la meva experiència en aquest terreny a La Vanguardia.es, després d'un any de desenvolupar aquesta tasca a la secció 'El lector opina'. I un intent de fer el mateix sobre 'El Meu3cat24', l'espai de participació del 3cat24, el portal de notícies de TV3 i Catalunya Ràdio, on estic treballant actualment.

Veig, veig... no els recorda a aquell lloc infantil on l'altra persona havia d'esbrinar de quin color era alguna cosa que es trobava al davant? Veig també unes notes i reflexions arrel de la visita de Richard Stallman, a Barcelona, farà ara un mes i mig. Com sempre, divertit, intel.ligent i deixant perles per pensar...

Que per què ho faig això de començar esborranys i no publicar-los? Suposo que sóc massa exigent i cada cop que trec alguna cosa m'agrada mirar-me-la i remirar-me-la.. I és clar, no hi ha temps gairebé mai de tanta repassada...

Doncs això... només volia ofegar el meu remordiment per tenir tant amagat i no treure-ho a la llum. A veure si em renovo..;-)